ProLøns Hjælpepakke

Hos ProLøn kender vi de udfordringer, Corona har medført. I en krisetid kan økonomien være stram, og mange virksomheder kæmper for at holde hovedet oven vande. Derfor rækker vi nu hånden ud til nye kunder med en hjælpepakke, der giver mulighed for at udskyde betalingen for lønkørsler til december.

Hvad indebærer udskudt betaling?

Som ny kunde kan du udskyde betalingen for dine lønkørsler resten af året. Det betyder, at du først bliver faktureret i december 2020.

Derudover får du fri adgang til følgende fordele:

Viden om de nyeste regler og ordninger indenfor lønadministration
Ubegrænset gratis support til professionelle lønkonsulenter
Kom godt i gang startpakke

På denne måde skal du kun fokusere på de allermest nødvendige udgifter lige nu. Vi guider dig trygt igennem alle de nye regler på lønområdet, så du får den hjælp, der er relevant for dig.

ProLøn er din hjælpende hånd

Coronakrisen rammer mange hårdt. Udskudt betaling er vores hjælpepakke til dig som ny kunde.

Hos ProLøn har vi styrken og kapaciteten til at vente med betaling til december. Det er nemlig vores ønske, at så mange virksomheder som muligt kommer sikkert i havn.

Sådan kommer du i gang

Når du opretter dig som ny kunde, kan du vælge, om du vil gøre brug af vores kredit eller ej. Hvis du takker ja til tilbuddet, forpligter du dig samtidig til en bindingsperiode, hvor du er kunde hos os frem til udgangen af 2021.

Så snart du er tilmeldt, har du adgang til ubegrænset support og den nyeste viden om løn. Bare ring. Vores løneksperter sidder altid klar til at svare på dine spørgsmål.

Vi ser frem til at hjælpe dig videre.

copyright by proløn © 2020