ProLøn er førende, når det handler om at finde et brugervenligt, effektivt og let tilgængeligt lønsystem.

Og den aktuelle Corona-krise har i den grad ændret dagsordenen og sat fokus på vigtigheden i at vælge rigtigt, når det handler om leverandører af lønservice.

“Med den rigtige mener jeg dels en leverandør, der har den økonomiske styrke til at komme sikkert gennem en krise som denne, dels en leverandør der har den nødvendige ekspertise til hurtigt at reagere på de mange tiltag, der kommer fra regeringen i form af hjælpepakker.

Et eksempel er tiltaget med at give virksomhederne mulighed for at udskyde skat og arbejdsmarkedsbidrag. Fordi ProLøn har mange års erfaring med løn, kan vi hurtigt tilpasse vores lønsystem, så vi håndterer udskydelsen automatisk for vores kunder,” fortæller direktør i ProLøn, Finn Conradsen.

Man kan sige, at krisen har sat tingene på spidsen, og at forskellene på lønleverandørerne på det danske marked bliver mere tydelige.

Men det er naturligvis ikke kun i økonomiske krisetider, at ProLøn er det rigtige valg, når der skal vælges lønsystem.

Med ProLøn som samarbejdspartner på lønområdet får du uvurderlig hjælp, når det handler om at ‘oversætte’ overenskomster til lønsystemet, så medarbejderne får den korrekte løn, siger Finn Conradsen

”På restaurationsområdet har vi som eksempel stor erfaring med overenskomsterne for Horesta og 3F Privat service, Hotel og Restauration, og vi har i samarbejde med DRC, Danmarks Restauranter & Cafeer, udarbejdet en brancheløsning, der er tilpasset overenskomsterne. Vi har faktisk hele 25 brancheløsninger til forskellige overenskomster på det danske arbejdsmarked.

Vores dybe indsigt i lønområdet og overenskomsterne gør ProLøn til en tryg og sikker havn i en urolig tid, hvor bølgerne går højt. Det gælder en ekstrem situation som Corona krisen, men det gælder også mere normale hændelser, som når der forhandles nye overenskomster,” forklarer Finn Conradsen.

Restaurant Flammen er en af de virksomheder, der har valgt ProLøn som samarbejdspartner.

Flammen har valgt en løsning, hvor vagtplanlægning, timeregistrering, løn og bogføring hænger sammen i en integreret og sømløs proces, hvor den manuelle indsats er reduceret til et minimum.

”Vi har investeret stort i at gøre det nemt for andre it-leverandører at integrere med ProLøn. Det har vi gjort, fordi vi på den måde kan levere værdi for kunderne ud over det rent lønfaglige. Vi bidrager på den måde til at digitalisere kundernes administrative processer og gør det muligt for kunderne at fokusere på deres kerneforretning,” fortæller Finn Conradsen.

Derfor er ProLøn det sikre valg

I tider som disse træder forskellene frem, og det er vigtigt at vælge den rigtige lønleverandør og det er vi, lover Finn Conradsen, som giver tre gode grunde til at vælge ProLøn både før, under og efter en Corona krise:

VI ER HJÆLPSOMME
Det ligger i vores DNA at hjælpe kunderne, og skulle der ske fejl eller opstå et problem, så vil vi gøre alt for at hjælpe dig hurtigt og effektivt.

VI ER TILGÆNGELIGE
Vi har respekt for, at din tid er kostbar og tager derfor telefonen hurtigt, når du ringer, så du kan komme videre med din forretning.

VI ER KOMPETENTE
Løn er en kompliceret størrelse med mange regler, men vores løn- konsulenter har dyb indsigt i lønom- rådet og kender overenskomsterne. Du kan derfor hurtigt få svar på langt de fleste af dine spørgsmål.

Lad dine venner blive kloge på løn

Nem og enkel lønadministration

Øvrige indlæg

  • Forrige side
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Næste side
copyright by proløn © 2024