Kurset er målrettet til dig, som er HR-medarbejder, bogholder, leder, økonomi- og regnskabsansat, personalerådgiver eller sagsbehandler
Personalehåndbogen er et stærkt redskab til at vise virksomhedens retningslinjer og samtidig give medarbejderne en række vigtige oplysninger. På dette kursus får du vores bedste råd til, hvad der bør stå i en personalehåndbog, og hvordan du kan bruge håndbogen.
Som bonus får du også udleveret en skabelon, du kan tilpasse til din virksomhed. Under kurset er der mulighed for, at du kan notere og tilpasse skabelonen, så du har et godt udgangspunkt for en personalehåndbog til jeres virksomhed, som du kan tage med hjem og arbejde videre med efter kurset.
Kurset er dermed målrettet til dig, som er HR-medarbejder, bogholder, leder, økonomi- og regnskabsansat, personalerådgiver eller sagsbehandler.
Kurset er et heldags kursus og varer fra kl. 9.00 – 15.00
Kursuspris:
Kr. 4.995,- ex. moms pr. deltager.
Tilmeld dig her på siden eller ring til os på 87 10 19 30. Du kan straks se at du er tilmeldt via den besked du får på skærmen. Du vil senere modtage en mail med information om at logge på kurset.
Tilmelder du dig et kursus eller webinar, gør vi dig opmærksom på, at du skal indtaste dit navn for at kunne deltage. Det betyder, at andre deltagere i nogle tilfælde vil kunne se dit navn.
Kursusafgiften trækkes automatisk via NETS inden kursusafholdelse.
Afmelding
Afmelding skal altid ske skriftligt (gerne via mail).
I tilfælde af kursusaflysning, tilbydes deltagelse på et andet kursus.