Med Sympa-HR til ProLøn får du

  • Leder og medarbejderadgang
  • Automatisk overførsel af medarbejderens oplysninger løn, pension, ferie til ProLøn
  • Indsamling af ferieønsker og lettere ferieplanlægning
  • Overblik over personalegoder og tillæg
  • Sikker opbevaring af ansættelseskontrakter og aftaler
  • Dokumentation af ansættelsesforholdet
  • Påmindelser på e-mail
  • Godkendelser af ex ferie og fravær
  • Rapportmodul
  • Lønudvikling
  • Fravær
  • Restferie
  • Adresse- og telefonlister
  • Nærmeste pårørende mfl.
  • Specialpris - kun kr. 29,- pr. medarbejder pr. måned

Prisen er kun 29 kr. medarbejder/måned

      HØR MERE OM SYMPA-HR TIL PROLØN

      Sympa-HR til ProLøn

      Effektiviserer dine administrative arbejdsgange

      Sympa-HR er et online HR-system, der samler alle personalerelaterede informationer i ét system og med fuld integration til ProLøn. Du får styr på ferie og fravær, du kan opbevare ansættelseskontrakter og meget mere. Kort sagt, du får styr på dine administrative processer. 

      Sympa HR til ProLøn er hjælp til selvhjælp

      Lad medarbejderne hjælpe dig!

      I Sympa-HR til ProLøn kan medarbejderne selv oprette ferieønsker, fravær og opdatere personlige oplysninger. Hvis lederen skal godkende, sender vi automatisk en anmodning til lederen om at godkende.  

       

      Hør hvad Sympa-HR til ProLøn kan gøre for dig

      Skrot de manuelle papirgange

      Det er nemt og effektivt

      De fleste virksomheder har mange papir-blanketter kombineret med informationer liggende i gamle e-mails.

      I Sympa-HR kan du samle alle personalerelaterede informationer på ét sted. Sympa-HR holder styr på al nødvendig dokumentation af ansættelsesforholdet, fx ansættelseskontrakter, og hver medarbejder har sit eget dokumentarkiv.

      Sympa HR til ProLøn gør din hverdag lettere. Afskaffer manuelle regneark, huskesedler og mails. Det er nemt og effektivt!

      Lad Sympa-HR klare alt det du går og husker på

      Sympa-HR til ProLøn gør din hverdag lettere

      Sympa-HR afskaffer regneark og huskesedler og samler alle informationer ét sted.

      Der er sikkert en masse ting du skal huske. Tøm hovedet og lad i stedet Sympa-HR minde dig om eksempelvis fødselsdage, jubilæer, fratrædelser, tiltrædelsessamtaler, lønsamtaler eller MUS.

      Overblik og en langt bedre rapportering

      Del de vigtige informationer med din ledelse

      HR-Portalen har omfattende søgefunktionalitet. Her kan du lave rapportskabeloner, som du kan bruge igen og igen. Rapporterne dannes altid på baggrund af aktuelle informationer. Du kan dele rapporterne med ledelse og funktionsledere og være med til at sikre, der bliver taget hånd om vigtige indsatsområder.

      Alle ledere får adgang til egne medarbejdere og dermed direkte adgang til en masse nødvendige informationer, de normalt ikke har lige ved hånden. Du slipper for spørgsmål og giver samtidig lederne en langt bedre service.

      Vi bestræber os på at yde den bedste service. Derfor er hotline naturligvis gratis. HR-portalen er et HR-system, der effektiviserer manuelle arbejdsopgaver. Systemet tjener sig lynhurtigt ind. Vi hjælper dig i gang og du betaler kun pris efter antal medarbejdere.

      Beregn prisen på personaleadministration

      Din forventede pris

      DKK/månedlig ydelse

      DKK/første måned inkl. oprettelse

      Angiv antal medarbejdere

      Beregningen er foretaget med udgangspunkt i basis udgaven af HR-portalen, som er beskrevet herover. Derudover tilbyder vi tilretninger og udvidelser, alt efter din virksomheds behov.

      • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
      copyright by proløn © 2017