Med Sympa-HR til ProLøn får du

  • Leder og medarbejderadgang
  • Automatisk overførsel af medarbejderens oplysninger løn, pension, ferie til ProLøn
  • Indsamling af ferieønsker og lettere ferieplanlægning
  • Overblik over personalegoder og tillæg
  • Sikker opbevaring af ansættelseskontrakter og aftaler
  • Dokumentation af ansættelsesforholdet
  • Påmindelser på e-mail
  • Godkendelser af ex ferie og fravær
  • Rapportmodul
  • Lønudvikling
  • Fravær
  • Restferie
  • Adresse- og telefonlister
  • Nærmeste pårørende mfl.
  • Specialpris - kun kr. 29,- pr. medarbejder pr. måned

HØR MERE OM SYMPA-HR TIL PROLØN

Sympa-HR til ProLøn

Effektiviserer dine administrative arbejdsgange

Sympa-HR er et online HR-system, der samler alle personalerelaterede informationer i ét system og med fuld integration til ProLøn. Du får styr på ferie og fravær, du kan opbevare ansættelseskontrakter og meget mere. Kort sagt, du får styr på dine administrative processer. 

Sympa HR til ProLøn er hjælp til selvhjælp

Lad medarbejderne hjælpe dig!

I Sympa-HR til ProLøn kan medarbejderne selv oprette ferieønsker, fravær og opdatere personlige oplysninger. Hvis lederen skal godkende, sender vi automatisk en anmodning til lederen om at godkende.  

 

Hør hvad Sympa-HR til ProLøn kan gøre for dig

Skrot de manuelle papirgange

Det er nemt og effektivt

De fleste virksomheder har mange papir-blanketter kombineret med informationer liggende i gamle e-mails.

I Sympa-HR kan du samle alle personalerelaterede informationer på ét sted. Sympa-HR holder styr på al nødvendig dokumentation af ansættelsesforholdet, fx ansættelseskontrakter, og hver medarbejder har sit eget dokumentarkiv.

Sympa HR til ProLøn gør din hverdag lettere. Afskaffer manuelle regneark, huskesedler og mails. Det er nemt og effektivt!

Overblik og en langt bedre rapportering

Del de vigtige informationer med din ledelse

HR-Portalen har omfattende søgefunktionalitet. Her kan du lave rapportskabeloner, som du kan bruge igen og igen. Rapporterne dannes altid på baggrund af aktuelle informationer. Du kan dele rapporterne med ledelse og funktionsledere og være med til at sikre, der bliver taget hånd om vigtige indsatsområder.

Alle ledere får adgang til egne medarbejdere og dermed direkte adgang til en masse nødvendige informationer, de normalt ikke har lige ved hånden. Du slipper for spørgsmål og giver samtidig lederne en langt bedre service.

Vi bestræber os på at yde den bedste service. Derfor er hotline naturligvis gratis. HR-portalen er et HR-system, der effektiviserer manuelle arbejdsopgaver. Systemet tjener sig lynhurtigt ind. Vi hjælper dig i gang og du betaler kun pris efter antal medarbejdere.

Beregn prisen på personaleadministration

Din forventede pris

DKK/månedlig ydelse

DKK/første måned inkl. oprettelse

Angiv antal medarbejdere

Beregningen er foretaget med udgangspunkt i basis udgaven af HR-portalen, som er beskrevet herover. Derudover tilbyder vi tilretninger og udvidelser, alt efter din virksomheds behov.

copyright by proløn © 2017