Webinaret afholdes den 24. november 2021 kl. 09.00 - 14.00

Information om workshoppen

Personalehåndbogen er et stærkt redskab til at vise virksomhedens retningslinjer og samtidig give medarbejderne en række vigtige oplysninger. På dette kursus får du vores bedste råd til, hvad der bør stå i en personalehåndbog, og hvordan du kan bruge håndbogen.

Som bonus får du også udleveret en skabelon, du kan tilpasse til din virksomhed. Under kurset er der mulighed for, at du kan notere og tilpasse skabelonen, så du har et godt udgangspunkt for en personalehåndbog til jeres virksomhed, som du kan tage med hjem og arbejde videre med efter kurset.

Kurset er dermed målrettet til dig, som er chef, HR-medarbejder, bogholder, leder, økonomi- og regnskabsansat, personalerådgiver eller sagsbehandler i virksomheder der er medlem af brancheforeningen Danske Service.

På kurset gennemgås følgende:

  • Hvordan du kan bruge personalehåndbogen
  • Hvad forholdet er mellem personalehåndbogen og ansættelseskontrakten
  • Ændringer til personalehåndbogen
  • Relevante og aktuelle emner i personalehåndbogen:
    Arbejdstid
    Løn og løngoder
    Medarbejderordninger
    Ordensreglementer, herunder ryge- og alkoholpolitikker
    Ferie og feriefridage
    Orlov
    Arbejdsmiljø, herunder psykisk arbejdsmiljø
    GDPR - oplysningspligt

Kursusmateriale fremsendes på mail

Interesseret i kurset?

Praktiske informationer

KursusprisTilmelding

Kurset afholdes som heldags kursus og varer fra kl. 9.00 – 14.00.

Kursuspris:

Kr. 3.499,- ex. moms pr. deltager.
(normalpris 4.995,- ex. moms).

Tilmeld dig her på siden eller ring til os på 87 10 19 30.

Du kan straks se at du er tilmeldt via den besked du får på skærmen.

copyright by proløn © 2022