2people er en lækker, sikker og enkel cloudløsning til effektiv personaleledelse
2people er en effektiv HR- og personaleledelsescloudløsning, udviklet af HR-specialister med en bred erfaring fra mange forskellige brancher og størrelse virksomheder.
Vi har arbejdet med HR i private og offentlige virksomheder både lokalt, nationalt og globalt.
Du får først og fremmest hurtigt et overblik over din virksomhed og dine medarbejdere, dine afdelinger og dine teams. Du får samtidigt også en lang række konkrete og effektive redskaber.
Du får en effektiv administration blandt andet af:
• Kontrakter og jobbeskrivelser
• MUS og APV
• Tid, sygdom, ferie og fravær
• Udstyr
• Certifikater, kvalifikationer og udvikling af medarbejdere
• On- og off-boarding og andre processer
Information og læring flyder meget let igennem hele virksomheden. Du får et hurtigt flow af informationer, feedback og de gode historier.
Ved at bruge 2people kan du opnå at forretningen og medarbejderne går i samme takt og retning.
Du kan anse 2people som din personlige assistent når det kommer til din personaleledelse. 2people giver dig besked ved deadlines, certifikatudløb, mødeindkaldelser mm.
2people hjælper dig også med at træffe de rigtige beslutninger ved hjælp af effektive rapporter og dokumenthåndtering.
Kort sagt tages der hånd om hele din organisation og du kan med ganske få klik gennemføre din personaleledelse.