Abonnementsvilkår

For at blive kunde hos ProLøn skal man acceptere vores abonnementsvilkår, som består af to dele. Del 1 er de generelle vilkår, mens del 2 er en databehandleraftale. Du finder vores abonnementsvilkår her.

Det siger kunderne om ProLøn

LÆS ALLE ANMELDELSER AF PROLØN PÅ TRUSTPILOT

Kundeservice

Det ligger i vores DNA at hjælpe dig som kunde. Sker der fejl eller problemer når du laver en lønindberetning, vil du opleve, at vi gør vores yderste, for at hjælpe dig med at løse det hurtigt og effektivt.

Du kan kontakte vores kundeservice på telefon 87 10 19 30 eller på [email protected]. Du er også meget velkommen til at benytte vores formular under "Kontakt os", som vi besvarer indenfor vores normale åbningstider.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos ProLøn A/S kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her - http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected]

 

 

copyright by proløn © 2018