Værd at vide om Acubiz

  • Håndtering af alle typer medarbejderrelaterede udgifter
  • Klar alt på farten – også godkendelse af bilag
  • En besparelse på op til 80% i administrationstid
  • Indsigt i forbrugsmønstre og bedre styr på compliance af politik omkring udgifter
  • Integration fra Acubiz til ProLøn
  • Integration til dit ERP-system
  • Sikker databehandling (Acubiz er ISAE 3402 Type II certificeret)

Hvordan fungerer Acubiz?

Registrering og håndtering af udgifter, udlæg, kørsel og timer bliver løftet til et helt nyt effektivitetsniveau gennem vores intuitive mobil- og web-app. De tre nedenstående og grundlæggende trin viser hvor nem Expense Management-processen er med Acubiz:

  • Medarbejderen foretager et udlæg eller kørsels- eller tidsregistrering og udfylder få oplysninger i vores mobil-app
  • Godkender (kan være nærmeste leder) eller finansafdeling kontrollerer bilaget og godkender eller afviser det
  • Udlæg bliver refunderet og udgiften bogført. Samtidig kan tidsregistreringsdata eksporteres og indlæses i ProLøn

Acubiz og løndata

Acubiz håndterer alle typer af udgifter, som afholdes af medarbejdere. Alt efter hvordan den enkelte virksomheds praksis for behandling af de forskellige udgiftstyper er, vil der ofte være brug for, at f.eks. afregninger, udbetalinger eller et ferietræk foretages igennem lønbogholderiet. Acubiz kan nemt integreres med ProLøn, hvorefter processen ser således ud:

 

  1. Registrering af udgiftsdata, hvor udlæg, diæter, kilometer i egen bil og tid (ferie, fravær, timer) dokumenteres
  2. Eksport af løndata, inkl. dokumentation, til automatisk behandling og afregning i ProLøn

Fordele hele vejen rundt

Acubiz giver fordele for hele virksomheden – både medarbejder, godkender, finansafdeling og ledelse. Medarbejderen får en enkel og mere tidsbesparende måde at registrere udgifter, kørsel og tid på, hvilket skaber mere tid til det egentlige arbejde.

Finansafdelingen opnår mere kontrol samt bedre overblik og indsigt i medarbejdernes udgifter. Afregninger kommer løbende og dermed er det slut med flaskehalse ved måneds- og kvartalsafslutning.

Ledelsen opnår fuldt gennemsigtighed og en højere grad af compliance i forhold til virksomhedens politik omkring udgifter.

Gennemgang af Acubiz

 

Vi vil gerne vise dig hvordan Acubiz kan hjælpe din virksomhed med at strømline jeres processer omkring udgiftshåndtering samt kørsels- og tidsregistrering.

Klik herunder og book en gratis og uforpligtende demonstration af Acubiz.

copyright by proløn © 2020