Din vej til mere tid i hverdagen

  • Effektiv vagtplanlægning
  • Relevant medarbejdertræning
  • Viden om medarbejderperformance
  • Ansættelseskontrakter
  • Præcis rekruttering
  • Kommunikation samlet ét sted
  • Integrering til budget-, løn-, og pos systemer
  • Personalehåndbog

Frontliners alt-i-én

Sæt vagtplanlægning og gode præstationer på autopilot

Manuelle processer. Flere forskellige systemer. Kommunikation med medarbejdere på flere platforme. Forældede systemer og gule lapper på skrivebordet. Det sluger alt for meget tid!

Med Frontliners har det aldrig været simplere at styre vagtplanlægning, medarbejdertræning, kommunikation, medarbejderperformance og meget mere fra ét sted.

Frontliners alt-i-én platform samler den daglige håndtering og sparer dig værdifuld tid og penge. Kom igang idag og sæt dine processer på autopilot!

Work smarter not harder

Vagtplanlægning, medarbejdermåling, profilmatch, kommunikation og medarbejdertræning

Med Frontliners er det effektivt og nemt at sikre du har de rigtige personer på arbejde på de rigtige tidspunkter. Samtidig får du et komplet overblik over dine medarbejderes performance, og mulighed for at oprette træningsvideoer du ønsker medarbejderen skal se inden vagten påbegyndes. Det skaber gode kundeoplevelser og positive resultater på bundlinjen.

Ved at bruge dine bedste medarbejderes profiler som ledestjerne kan du tilmed sikre et langt bedre profilmatch når du skal finde din næste medarbejder. Du sparer altså en helt masse tid på rekruttering, og skaber et langt bedre match for lige præcis din virksomhed, som forhåbentlig munder ud i en god stabil medarbejder som ikke er på vej til sit næste job med hastige skridt.

Frontliners Messenger App

Drukner jeres kommunikation også på diverse sociale platforme?

Det kan være svært at finde hoved og hale i hvor og hvornår man har kommunikeret med en medarbejder - var det face to face, på email, i messenger? Og hvad var det nu i præcist aftalte?

Det problem løser Frontliners messenger appen.

Du kan kommunikere med medarbejdere, og de kan kommunikere internt - så er det slut med at fare vild i private samtaler, og høre diverse undskyldninger om hvorfor aftaler og vagter bliver glemt.

Frontliners stempelur

Oplever du også at dine medarbejdere glemmer at tjekke ind eller ud når de kommer og går? Eller måske bruger du meget tid på at ændre vagter når de beslutter sig for at bytte, eller ændre i deres tider når de kommer eller går tidligere end planlagt?

Med Frontliners stempelur overlader du alt det til medarbejderne selv. Det eneste du skal gøre er at godkende deres ændringer - medmindre du har valgt at de kan ændre frit uden din tilladelse. Så bliver det ikke nemmere!

Det siger kunderne

Det er selvfølgelig ikke kun os selv, som synes vores platform kan noget andet end det ordinære vagtplanlægningssystem - kunderne siger det også:

“Fantastisk vagtplansprogram. Ikke urimelige priser og usammenhængende planer. Er der noget galt er de åbne for feedback, og finder hurtigt løsninger. Vi rykker stille og roligt flere og flere medarbejder funktioner derover, senest ind- og udstempling til brug for deres lønberegning. Vi har prøvet samtlige vagtplanlægningsprogrammer, og har endelig fundet det helt rigtige for os.”

Rasmus Azten, Det Gamle Bryghus.

copyright by proløn © 2022