Intempus tager det kedelige og besværlige ud af timeregistrering, og gør det enkelt og nemt – og rigtigt meget mere, som vi løbende har udviklet ud fra vores kunders ønsker. Måske havde de samme ønsker, som du står og har?
Det er et typisk scenarie hos vores kunder – samtidig med at de får en lettere arbejdsdag! Tiden bliver nemlig sparet ved, at det for både medarbejderen, der registrerer tid, og bogholderen, der modtager indberetningerne, er hurtigere med en digital løsning. Og samtidig fjernes de manuelle processer helt, så en korrekt registrering altid bliver til korrekt løn. Med muligheden for at registrere materialer direkte på sagen bliver det også nemmere at fakturere alle udgifter og på den måde øge omsætningen – vores kunder har oplevet at kunne fakturere helt op mod 10 procent mere.
”Jeg bruger væsentligt mindre tid på at lave min løn. Der er ikke så meget, som skal kontrolleres, fordi man trækker en rapport ud fra drengene. Så hvis man lige engang imellem tjekker, at indberetningerne er korrekte, jamen så ved man også, at lønsedlen er i orden. Og de økonomiske udgifter opvejes helt sikkert af den sparede tid. Samtidig er det meget nemmere at huske alt på hver enkelt sag, indberetningerne kommer direkte ind på de rigtige sager, og drengene roser det til skyerne og synes, at det er så dejligt at slippe for de håndskrevne sedler.” – Peter Lindqvist, tømrermester i PCS-Byg.
Tid er penge for en virksomhed, så det er vigtigt at bruge den bedst muligt. Eftersom Intempus bruges til tidsregistrering på hver sag, har vi lavet det således, at du samtidig kan få et overblik over, præcis hvordan tiden bliver brugt – og på den måde vurdere, om den kan bruges bedre. Overblikket inkluderer også sygefraværet og afspadseringspuljen, så du hele tiden har styr på, hvor meget der skal afvikles.
Vi vil gøre tidsregistrering så nemt og simpelt for dig som muligt. For helt ærligt er det nok de færreste, der synes, at det ligefrem er sjovt at indberette timer – uanset om det sker på krøllede ugesedler eller gennem en app. Vi er konstant på jagt efter input fra vores kunder. Det er jo dem, der skal bruge produktet, så det skal være udviklet ud fra deres ønsker. Derfor er appen og vores administrationssystem lavet med brugervenlighed i højsædet, men skulle du alligevel få brug for hjælp, kan du bare ringe til os – så kigger vi på det sammen.
1: Gå ind på https://intempus.dk/opret-proloen og udfyld formularen.
2: Opret din(e) medarbejder(e) under fanen ’Medarbejdere’.
3: Gå ind på medarbejderen, opret en kontrakt på denne og sørg for, at lønnummeret er det samme i ProLøn og Intempus.
4: Vælg ’Indstillinger’, -> ’Arbejdsmodeller’ og angiv lønart for hver arbejdstype.
Så er du i gang, og ProLøn og Intempus taler nu sammen, så du let og enkelt kan udbetale korrekt løn til dine medarbejdere.
Gør som mere end 5.000 danske virksomheder og prøv Intempus App til mobil timeregistrering. Klik og læs meget mere om Intempus helt uforpligtende og gratis i 30 dage.
Mød Jan Falk Schollert, som har taget springet og skiftet sine arbejdskort, dagssedler, ugesedler ud med Intempus mobil timeregistrering til ProLøn. Nu sparer hans kone Helle ca. en dags arbejde hver gang hun laver løn. Desuden har han fået et bedre overblik i hverdagen på sin økonomi og projektoverskud.
"Vi ved, at ProLøn altid tager godt hånd om vores kunder"
Jesper Lagoni
Sales & Partner Manager
Intempus