Med Minuba kan du håndtere alt fra tidsregistrering til materialestyring, fakturering og kvalitetssikring.
Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder. Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges. Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.
"Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg sparer tid og har fået et større overblik over driften af min virksomhed. Jeg kan klart anbefale Minuba til andre!"
Morten Kühlmann, Triton VVS & Kloak
Hvis du har en konto hos ProLøn, har du nu mulighed for at overføre dine lønoplysninger direkte fra Minuba til ProLøn, hvilket udelukker muligheden for de fejl der kan opstå når oplysningerne skal dannes og flyttes manuelt.
Du kan nu lønindberette til ProLøn direkte fra Minuba. Fra Minuba skabes en csv-fil som du kan indlæse i ProLøns løsning.