• Timeregistrering og materialeregistrering føres automatisk over på fakturaen
  • Materialeforbruget registres direkte med stregkodescanner, så du får det hele med
  • Nem fakturering - Når arbejdet er udført, er fakturaen allerede klar til at sende til kunden. Fakturaer til det offentlige kan sendes ved tryk på en enkelt knap
  • Minuba har integration til en lang række programmer
  • Kvalitetssikring: Medarbejderne udfører kvalitetssikringen elektronisk ude hos kunden
  • Ledelsesoverblik: Med Minuba får du overblik over sager og økonomi, så du ved, hvilke opgaver du tjener penge på og hvordan du bedst optimerer din forretning
  • Leverandører og grossister: varekartotek fra mere end 30 leverandører

Skab overblik, spar tid og tjen penge

med elektronisk sags- og ordrestyring!

Minuba er online ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder. Med Minuba får din virksomhed en integreret løsning til elektronisk sagsstyring. Du får overblik over virksomhedens opgaver og aktiviteter, hvad der kan faktureres, og hvordan arbejdstiden bruges. Du får også et overblik over hvilke varer, omkostninger og ydelser, der bruges på arbejdsopgaverne.

 

Morten Kühlmann

Triton VVS & Kloak

"Minuba har gjort min hverdag meget nemmere! Jeg sparer tid og har fået et større overblik over driften af min virksomhed. Jeg kan klart anbefale Minuba til andre!"

Morten Kühlmann, Triton VVS & Kloak

Integration til ProLøn

Sådan bruger du integrationen til ProLøn

Hvis du har en konto hos ProLøn, har du nu mulighed for at overføre dine lønoplysninger direkte fra Minuba til ProLøn, hvilket udelukker muligheden for de fejl der kan opstå når oplysningerne skal dannes og flyttes manuelt.

Du kan nu lønindberette til ProLøn direkte fra Minuba. Fra Minuba skabes en csv-fil som du kan indlæse i ProLøns løsning.

copyright by proløn © 2019