Enkel og fleksibel løsning til tidsregistrering og opgaveregistrering
Med SmartTID er det slut med daglig tidsregistrering på timesedler. Vi tilbyder den nemmeste og mest effektive løsning, hvorpå I kan undgå mange timer med administrativt arbejde og manuel tidsregistrering. SmartTID klarer nemlig det hele for jer. Med SmartTID skal I ikke længere manuelt holde styr på og indtaste arbejdstid, overtid, sygefravær, ferie med videre. Det hele bliver i stedet klaret gennem systemer, og det eneste virksomhedens medarbejdere skal gøre er at stemple ind og stemple ud, når de kommer og går fra arbejde.
“Vi har siden 2011 anvendt SmartTID til vores havnearbejdere og vores lagre rundt om i landet. Vi har rigtig mange forskellige overenskomster og lokalaftaler, som alle håndteres i SmartTID. Det betyder at vi får beregnet korrekte tillæg, ligesom alle data overføres direkte til vores lønsystem.”
“SmartTID sparer os for rigtig meget administrativt arbejde.”
Kim Fialla
Head of Business Development & Finance, Blue Water
Med et SmartTID tidsregistreringssystem får du mulighed for at følge produktionen i alle led. Tidsregistreringssystemet giver mulighed for, at medarbejderne kan tjekke ind og ud af diverse operationer, så I let kan få overblik over, hvor langt produktionen er kommet. På denne måde kan I, ud fra interne data lave efterkalkulationer og planlægge fremtidig produktion. Ud over registrering på adskillige parametre i forbindelse med medarbejderens tidsregistrering, kan du med jobstyringsmodulet i SmartTID opsamle tid på de operationer, som den enkelte medarbejder udfører. Du kan altså se præcis hvilken medarbejder, der har arbejdet med hvilke opgaver i hvor lang tid.