Er du medlem af Danske Malermestre, får du mange fordele og en nemmere hverdag med ProLøn-Danske Malermestre. Stor fleksibilitet og gratis personlig support til konsulenter der vejleder efter overenskomsten
”Danske Malermestre har valgt at udvide samarbejdet med ProLøn, da vore medlemmer fortæller os, at de er rigtigt glade for ProLøns mange funktioner og gode service. ProLøn håndterer pensioner, S/H og feriekort, udskriver S/H og feriefridagskort. ProLøns lønservice præsenteres fremover under navnet ProLøn-Danske Malermestre, og som en naturlig konsekvens af det udvidede samarbejde, har vi besluttet selv at anvende ProLøn til vore egne medarbejder".
ProLøn-Danske Malermestre er en rigtig god løsning. ProLøns branchekendskab letter den enkelte malermester temmelig meget i dagligdagen: ”Vi vejleder efter overenskomsten – det er det, der gør den store forskel. Vi håndterer pension og sundhedsordningen samt udskriver S/H- og feriefridagskort. Og så kan medlemmerne bare tage telefonen og ringe ind – vores hotline er GRATIS”.
Karen Leth-Sørensen, lønkonsulent.
"Jeg kender ProLøn som en dygtig og seriøs spiller på markedet. ProLøn har stort kendskab til malerbranchens overenskomster og vil derfor være i stand til at yde god service til Danske Malermestres medlemmer."
I slutningen af 2018 tog Malergruppen A/S Boris Christensen en beslutning. Med en ny ferielov i vente var det også tid til et nyt lønsystem. Valget faldt på ProLøn, der skulle sikre rigtig løn for de pt. 55 faste og timelønnede medarbejdere.
“ProLøns lønsystem er nemt at arbejde med. Skulle der opstå spørgsmål, så er det nemt at få support. Som ovenikøbet er gratis.” Anne Ross, bogholder, Malergruppen A/S Boris Christensen
"Systemet er rigtig godt tilpasset vores branche. Der er styr på det. Man skulle lige vænne sig til, at ProLøn har lyst til at tale med sine kunder, at jeg kunne ringe uden at være nervøs for at få en regning. Det var en lettelse."
Claudine Mørk, Malermestrene Mørk"Første gang jeg fik en kuvert med skrevne feriekort fra ProLøn, var jeg helt paf og skrev hurtigt tilbage, at dem havde jeg ikke bestilt, hvortil de svarede, at det var en helt automatisk ting. Det var en positiv ekstra service, jeg slet ikke forventede."
Claudine Mørk, Malermestrene Mørk