Gør som over 1400 andre og opret en gratis prøve

Planlæg smart og spar tid

Kort sagt er CleanManager et administrationssystem udviklet til rengørings- og servicevirksomheder i det private og offentlige med henblik på at gøre det administrative arbejde enklere og mere effektivt.

• Vagtplanlægning i overskuelig kalender

• Komplet overblik over kunde og medarbejdere

• Automatisk beregning af arbejdstid

• Ind- og udtjekning på opgaver

• Nem fakturering af alle opgaver

• Lønberegning med ét klik

Undgå dobbeltarbejde og dumme tastefejl

Administrativt har det lettet det tunge arbejde

omkring lønafregning betydeligt og mindsket dumme

indtastningsfejl, da dette foregår automatisk.

- Eva Marxen, Administrator hos Ren Service A/S

Kundecase: Miljørent A/S bruger ProLøn og Cleanmanager

”Jeg har mange bolde i luften, så det skal være nemt.”

”Det viste sig, at vi også kunne spare penge, og det kan man altid godt lide.”

- Yvonne Kjär, administrerende direktør og partner i Miljø Rent A/S

Miljø Rent skiftede til ProLøn 1. januar 2019 efter anbefaling og fordi, det kunne integreres med CleanManager.

 

Integration til ProLøn

Aldrig har det været lettere at lave løn

I CleanManager planlægger du alle dine rengøringsopgaver i kalenderen. På baggrund af medarbejdernes vagtplan beregner CleanManager automatisk den enkelte medarbejders løn inkl. alle relevante tillæg (også hvis serviceoverenskomsten benyttes). Med et enkelt klik eksporteres hele dit løngrundlag og kan let importeres i Proløn.

På den måde sparer du mange timers manuelt tastearbejde, og sikrer at medarbejderne får korrekt løn hver gang.

copyright by proløn © 2020