Smart planlægning og automatisk lønberegning
CleanManager har specialiseret sig i at gøre planlægning af rengøringsopgaver enkelt og overskuelig, og sparer brugerne for mange timers arbejde når der skal laves løn.
CleanManager har specialiseret sig i at gøre planlægning af rengøringsopgaver enkelt og overskuelig, og sparer brugerne for mange timers arbejde når der skal laves løn.
Kort sagt er CleanManager et administrationssystem udviklet til rengørings- og servicevirksomheder i det private og offentlige med henblik på at gøre det administrative arbejde enklere og mere effektivt.
• Vagtplanlægning i overskuelig kalender
• Komplet overblik over kunde og medarbejdere
• Automatisk beregning af arbejdstid
• Ind- og udtjekning på opgaver
• Nem fakturering af alle opgaver
• Lønberegning med ét klik
”Jeg har mange bolde i luften, så det skal være nemt.”
”Det viste sig, at vi også kunne spare penge, og det kan man altid godt lide.”
- Yvonne Kjär, administrerende direktør og partner i Miljø Rent A/S
Miljø Rent skiftede til ProLøn 1. januar 2019 efter anbefaling og fordi, det kunne integreres med CleanManager.
”Når først man har overført data fra CleanManager til ProLøn, så er det bare at kontrollere, og så er man klar til andre opgaver. Det har mere end halveret
tidsforbruget!”
Tommy Møller Jensen
Ejer, ABJ Rengøring & Vinduespolering
I CleanManager planlægger du alle dine rengøringsopgaver i kalenderen. På baggrund af vagtplanen beregner CleanManager automatisk den enkelte medarbejders løn inkl. alle relevante tillæg (også hvis serviceoverenskomsten benyttes).
Med total integration til ProLøn kan du næsten glemme, at der er to systemer. Medarbejderoplysningerne bliver automatisk opdateret de to systemer imellem, så du undgår tastearbejde. Dine stamdata flyder nemt fra det ene system til det andet. Samtidig får du projektnumre med på løndelen, der giver et skarpt overblik over din indtjening og lønudgifter.