Kom godt i gang med CleanManager og ProLøn med vores opstartspakke

Planlæg smart og spar tid

Kort sagt er CleanManager et administrationssystem udviklet til rengørings- og servicevirksomheder i det private og offentlige med henblik på at gøre det administrative arbejde enklere og mere effektivt.

• Vagtplanlægning i overskuelig kalender

• Komplet overblik over kunde og medarbejdere

• Automatisk beregning af arbejdstid

• Ind- og udtjekning på opgaver

• Nem fakturering af alle opgaver

• Lønberegning med ét klik

Undgå dobbeltarbejde og dumme tastefejl

Administrativt har det lettet det tunge arbejde

omkring lønafregning betydeligt og mindsket dumme

indtastningsfejl, da dette foregår automatisk.

– Eva Marxen, Administrator hos Ren Service A/S

Klik herunder og se videoen

 

Opstartspakke som giver jer stor værdi

For at gøre det nemmere for dig at skifte planlægnings- og lønsystem, tilbyder vi en opstartspakke som giver dig ro i maven:

- GRATIS abonnement på CleanManager den første måned

- GRATIS drift på ProLøn den første måned

- GRATIS konvertering fra jeres nuværende planlægnings- og lønsystem

- GRATIS opsætning og opstart i løsningen af vores professionelle branchekyndige konsulenter

  • Hør mere om vores opstartspakke

    Få en uforpligtende snak med en af vores konsulenter om vores CleanManager/ProLøn opstartspakke

    Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigt.





  • Ved at klikke "Send" accepterer du ProLøns privatlivspolitik

Kundecase: Miljørent A/S bruger ProLøn og CleanManager

”Jeg har mange bolde i luften, så det skal være nemt.”

”Det viste sig, at vi også kunne spare penge, og det kan man altid godt lide.”

- Yvonne Kjär, administrerende direktør og partner i Miljø Rent A/S

Miljø Rent skiftede til ProLøn 1. januar 2019 efter anbefaling og fordi, det kunne integreres med CleanManager.

copyright by proløn © 2022