Hjælpen er altid nær

Trygheden ved et sikkert lønsystem er vigtig. Det mener man også hos virksomheden Buchs, der oplever, at ProLøn aldrig er længere end et telefonopkald væk

- Den væsentlige forskel på ProLøn og de andre lønsystemer, jeg har prøvet, er supporten. Anne Ditlev, sekretær hos Buchs i Randers, skal slet ikke bruge tænketid, når hun bliver spurgt ind til fordelene ved lønsystemet ProLøn.
- Jeg kan sende en mail og få en mail tilbage kort efter, eller også kan jeg ringe og få et hurtigt svar med det samme. Det er rigtig dejligt, hvis man pludselig er i tvivl om noget, fortæller Anne Ditlev, der mener, at opsætningen i systemet er så overskuelig, at man ikke skal have en doktorgrad for at finde rundt.
- Ja, og ellers er der en rigtig god manual, der er nem at gå til. Så langt hen ad vejen kan man hjælpe sig selv rigtig meget, men hvis man så sidder fast, er det rart at vide, at man lynhurtigt kan få hjælp af supporten, siger hun.

Sikkerhed – selv ved fejl

Sikkerheden er altafgørende, når man arbejder med noget så vigtigt som andre folks løn. Men selv som superbruger kommer man ud for at lave fejl. Og også her finder Anne Ditlev en stor tryghed i ProLøns hurtighed:
- Jeg oplever, at ProLøn er meget fleksible, hvis man ringer og siger, at man skal have rettet noget. Det er altså rart, fortæller Anne Ditlev, der ser frem til at bruge ProLøn-Grakom.
- Jeg synes, det lyder rigtig spændende. Det er helt klart en fordel, at den bliver tilpasset de medarbejdere, der arbejder under en grafisk overenskomst. Og ja, så sparer det da tid, at man ikke skal taste eksempelvis tillæg ind manuelt, siger hun og tilføjer grinende:
- Ja, jeg har da slet ikke noget skidt at sige.

 


 

  • Har du brug for at vide mere, så lad os ringe dig op

     



  • Ved indsendelse accepterer du ProLøns privatlivspolitik..
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

copyright by proløn © 2024