“ProLøn får vores absolutte anbefalinger”

Som ejer af nystartet virksomhed har man ofte mange forskellige roller og opgaver. Til både glæde og frustration gælder det også økonomi og lønkørsel. Det kan Mads Ross, indehaver og partner ved Lead Company også skrive under på. Derfor var det også en lettelse, da de hos Lead Company valgte ProLøn som lønsystem. Et lønsystem med en kundeservice, der er til at få fat i, og som følger kunden helt til dørs. Og Lead Company har ikke set sig tilbage siden.

Brug tid og penge klogere
Økonomi og lønkørsel er ikke nødvendigvis områder, man bare lige sådan bliver dus med. Det kræver tid og ressourcer. Og for mange – blod, sved og tårer. Særligt hvis det ikke ligger inden for ens uddannelsesområde. Og derfor kan det være en god idé at spørge sig selv, om man kunne bruge tiden og ikke mindst pengene bedre. Den konklusion kom Mads også frem til: “Det er dumt at bruge al for lang tid på at prøve at få styr på hele den verden selv. Det er meget bedre givet ud at få nogle andre til det. Så kan jeg bedre koncentrere mig om vores kerneforretning, som er at hjælpe vores kunder med deres markedsføring”.

Da Lead Company skulle vælge lønsystem, faldt valget på ProLøn af flere årsager. Men det var i første omgang på grund af mouth to mouth metoden: “Vi havde hørt godt om ProLøn. Især deres kundesupport, som skulle være rigtig god. Og her har de bestemt ikke skuffet”, fortæller Mads.

Nem og smertefri opstart
Under opstarten med ProLøn var det i begyndelsen Mads selv, der stod for lønkørslen. Men selvom han på ingen måde følte sig hjemme i tallene, reglerne eller systemerne, var det ikke noget, som slog ham ud. Og det takker han blandt andet ProLøn for: “ProLøn var rigtig gode til at hjælpe mig med at få anført de rigtige ting, og de kunne altid svare, hvis jeg havde nogle spørgsmål”. Mads oplevede at lykkes med opgaven med ProLøns hjælp, som ifølge Mads, var helt på hans niveau:

“ProLøn er utrolig servicemindede. Når jeg ringer, er de rigtig gode til at fornemme, at lønkørsel ikke er min spidskompetence. De spørger mig ikke om en masse, som jeg ikke ved noget om. Og de forventer ikke, at jeg ved en masse. De tager det meget ned på mit niveau”, fortæller Mads Ross.

Få flere fordele
Spørger man Mads, så er der altså mange fordele ved at vælge ProLøn: “Jeg har aldrig ventet mere end 10 sek. og det er virkelig en fordel, når man sidder med sådan noget som løn og økonomi. Har man lavet en fejl, eller hvis noget er uafklaret, er det rigtig træls at vente i kø”. Men det er ikke kun supporten, som han ser som fordele ved ProLøn: “Jeg bruger også min tid og ressourcer meget klogere, efter vi har fået ProLøn. ProLøn får vores absolutte anbefalinger”, slutter Mads.

 

  • Har du brug for at vide mere, så lad os ringe dig op

     



  • Ved indsendelse accepterer du ProLøns privatlivspolitik..
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

copyright by proløn © 2024