Nogle gange er noget for godt til at være sandt. Andre gange er det bare ProLøn. Hos Ørsted Telte er økonomichef Mette Marie Aleksander Nielsens begyndt at vænne sig til de mange fordele, der følger med ProLøn. Og ikke mindst alt det manuelle arbejde, hun ikke længere behøver at bruge tiden på - til stor lettelse i det daglige arbejde.
“Hold da op! Skal jeg ikke gøre mere?”
Har man tidligere arbejdet i et lønsystem, hvor manuelle indtastninger kunne tage flere dage, så er det let at blive mistænkelig, når det hele bare kører automatisk. Det kan Mette i hvert fald nikke genkendende til: “I mit tidligere lønsystem havde jeg virkelig mange manuelle indtastninger. Nu gør ProLøn bare resten for mig. Det er mega lækkert ikke at skulle gøre alle de der ting selv. Men jeg brugte da lige noget tid på at sikre mig, at jeg virkelig ikke skulle gøre mere”.
Af samme årsag bruger Mette da også ProLøns support flittigt. Bare lige for at sikre sig, at alt nu er i skønneste orden: “Jeg har virkelig ringet ind mange gange. Bare for at være helt sikker på, at jeg nu ikke skal gøre mere. Det føles meget nemt” - fortæller Mette, som efterfølgende uddyber: “Programmet er jo virkelig brugervenligt, overskueligt og lækkert at arbejde i. Og fordi det er så nemt, kan man godt blive i tvivl om, om man nu har overset noget”. Men det har Mette oftest ikke. Det er bare ProLøn, som opdateres helt automatisk og gør en stor del af arbejdet for hende.
“Skal jeg så bare trykke send?”
Selvom Mette synes, at hun har ringet til ProLøns kundesupport ret mange gange, så har hun aldrig oplevet, at hun var til besvær. Tværtimod:
“Jeg har ofte tænkt, at jeg må være én af dem, der ringer mest - og med de dummeste spørgsmål. Men de tager sig rigtig godt af en, når man lander hos dem. Jeg er aldrig nogensinde blevet supporteret så godt. Jeg bliver pakket ind i vat hos ProLøn” - Mette Marie Aleksander Nielsen, økonomichef, Ørsted Telte
Spørger man Mette, er ProLøns kundeservice i top. Men det er ikke det eneste, som hun henter hjælp: “Jeg har også ofte brugt ProLøns chatfunktion. Det er jo mega fedt, at du kan stille alle de der “dumme” spørgsmål, samtidig med at man kan arbejde videre med sin lønkørsel. Og bum. Så dukker svaret hurtigt op”. På den måde behøver Mette ikke at sætte sit arbejde på pause, og hun kan hurtigt, nemt og bekvemt få svar på sine spørgsmål.
Årsmødet
Foruden ProLøns kundeservice og chatfunktion, er Mette også flittig bruger af ProLøns kurser. Men det er de seneste årsmøder, som for alvor har efterladt et særligt indtryk hos Mette:
“Kurserne er super anvendelige og meget målrettede. Og man kommer hjem med det, man forventer. Men årsmødet overraskede mig virkelig. En dag fuld af en masse brugbar viden. Dygtige og professionelle undervisere. Og man møder andre mennesker i samme båd, som er i samme både, som én selv”.
Én af de store fordele ved årsmødet er i følge Mette netop, at man møder folk, der har samme udfordringer, som man selv har: “Man møder også nogle, der også stiller de “dumme” spørgsmål, der ligner ens egne. Man bliver klogere på det, man ikke vidste, at man ikke vidste”. Samtidig var den nye viden fra årsmødet nem at omsætte til nye arbejdsgange i hverdagen: “Den viden jeg fik på årsmødet, har jeg virkelig kunne gå hjem og tilrette mit arbejde efter”, fortæller hun med tilfredshed i stemmen. Overvejer man selv at tage på ProLøns årsmøde, er budskabet fra Mette derfor klart: “Har man chancen for at tage til ProLøns årsmøde, så synes jeg, man skal sige kæmpe JA tak! Det kan jeg kun anbefale”.