Mission, vision og værdier
Fremtiden i ProLøn
Vores mission er at gøre det nemt at administrere løn for en virksomhed.
Vores vision er at være det bedste lønservicebureau for små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Vi ønsker fortsat at være en virksomhed med tilfredse kunder og en god indtjening, så vi sikrer vore kunder en god og stabil samarbejdspartner mange år frem i tiden. Fundamentet er kompetente og engagerede medarbejdere på en attraktiv arbejdsplads.
I takt med den forventede vækst vil vi have fokus på, at kunden til stadighed oplever den personlige kontakt. Via samarbejdspartnere og medier vil vi profilere og udbrede kendskabet til ProLøn. Vi videreudvikler vores standardsystem, så der tilbydes nye faciliteter, der letter virksomhedernes lønadministration. Vi skaber en arbejdsplads som overfor medarbejderne tager hensyn til individuelle ønsker og behov og giver mulighed for udfordring, udvikling og uddannelse.
Vigtige værdier hos ProLøn
Vi er konkurrencedygtige
I ProLøn får du rigtigt meget for pengene, og vores hotline er GRATIS!
Vi er tilgængelige
I ProLøn bliver vi glade, når kunderne ringer – derfor tager vi telefonen hurtigt. Vi ved, at tid er en knap ressource, og derfor er det vigtigt for os, at vores kunder ikke oplever lange ventetider på telefonen.
Vi er dygtige
Løn er kompliceret, og det kan være svært at hitte rede i de mange begreber. Vores lønkonsulenter kender overenskomsterne, hvor der foreligger en brancheaftale og har mange års erfaring med løn. De kan derfor svare på langt de fleste af dine spørgsmål.
Vi er hjælpsomme
Det ligger i vores DNA at hjælpe kunderne. Sker der fejl eller problemer når du laver en lønindberetning, vil du opleve, at vi gør vores yderste, for at hjælpe dig med at løse det hurtigt.
Udvikling og uddannelse
Udvikling af medarbejderne hos ProLøn
I ProLøn bestræber vi os altid på at give kunden en god oplevelse baseret på en god service og et højt fagligt niveau. Derfor er vi meget opmærksomme på den enkelte medarbejders udvikling. En udvikling, der både finder sted gennem det daglige arbejde og i forbindelse med egentlige uddannelsesaktiviteter.
Vi lægger stor vægt på, at vores medarbejdere også selv tager ansvar for deres udvikling. For netop ved at tage ansvar for egen læring, lære af andre og selv lære fra sig, mener vi, at vi skaber de bedste rammer for medarbejderne og for vores kunder.
Enhver medarbejder har et medansvar for at læring og udveksling af informationer kan ske frit mellem medarbejderne - også på tværs af organisationen.