ProLøn og DI - Dansk Byggeri har en aftale som letter løn administrationen i dagligdagen. ProLøn tilbyder automatisk at indberette lønsum til DI - Dansk Byggeri, så du slipper for at gøre arbejdet.
"Vi er glade for det nye samarbejde med ProLøn, da vores medlemmer kan få god hjælp i en travl hverdag. Specielt med fokus på de forskellige overenskomster DI - Dansk Byggeri har indgået, er det væsentligt, at ProLøn har kendskab til disse.
Medlemsvirksomhederne i DI - Dansk Byggeri er ofte mindre virksomheder, og lønhåndtering er ikke nødvendigvis en håndværkers bedste kompetence. Derfor er det vigtigt, at man får den rigtige hjælp og vejledning når der er brug for den, samt at omkostninger holdes nede. Derfor er ProLøn en god løsning for både små og større virksomheder."
DI - Dansk Byggeri servicerer virksomheder i alle størrelser. Derfor skelner de også mellem services og fordele, alt efter størrelsen af den virksomhed de servicerer. Se mere om fordele ved medlemskab, for lige præcis din type virksomhed
Skal vi beregne en pris for lige netop din virksomhed? Bare klik på knappen herunder. Det er helt enkelt. Udfyld den korte formular, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Vi glæde os til at hjælpe dig videre.
Se vores priser eller klik på knappen herunder.
“Det er dejligt, alt er digitaliseret. ProLøns lønsystem er nemt at navigere rundt i, og der er mange ting, jeg slet ikke behøver at gøre.”
Lisbeth Laursen, lønansvarlig, Kingo Karlsen A/S
"Der skal være orden i sagerne. Dels i forhold til faktura til kunderne, sørge for at følge op på betaling osv. og i forhold til medarbejdere og løn. På IT-messen samler vi de bedste, og viser hele løsningen, deriblandt ProLøn"
Martin Profit Jakobsen, adm. direktør, BASIT
ProLøn DI - Dansk Byggeri er et skræddersyet og brugervenligt lønsystem med stor fleksibilitet, idet systemet kan integreres med en lang række andre it-løsninger, fx regnskabs-, timeregistrerings- og andre branchesystemer, så data kan overføres mellem systemerne. Du slipper for dobbeltregistrering af data, og du sparer tid og undgår fejl.
Systemet er nemt og enkelt at bruge, og vi hjælper dig med at sætte det op, så det passer til din virksomhed – uden beregning. Og kommer du i tvivl, så ringer du bare. Vi tager telefonen hurtigt, og du får hjælp af erfarne lønkonsulenter med stor viden indenfor håndværkerbranchen – det er det, der gør den store forskel. Og så er vores hotline ubegrænset og gratis.
"Tiden til at være fuldstændig opdateret er der ikke, derfor er jeg nødt til at ringe til dem, og de kan altid finde en løsning."
Lønadministrator Camilla Sophia Hansen, VVS Eksperten"Reglerne kan være ret indviklede, og jeg har et par gange oplevet at blive ringet op af ProLøn, hvor de har fanget et eller andet i en ferieafregning – det er meget betryggende og sparer mig for en masse bøvl."
Lønadministrator Camilla Sophia Hansen, VVS Eksperten"Samarbejdet er rigtig godt, er jeg i tvivl, kan jeg altid få hjælp."
Lønadministrator Camilla Sophia Hansen, VVS Eksperten"ProLøn klinger positivt i mine øre, det er en samarbejdspartner, jeg til enhver tid kan anbefale. De er virkelig kompetente."
Bogholder Elin Enevoldsen, bogholder R+R Produktion og Randers + Radius."Jeg bruger ProArkiv fx til at søge på lønsedler, bogføringsbilag og årskørsel, samt når jeg laver oplæg om overtimer, kørsel, ferie m.m. Det er hurtig og nemt, man kan til enhver tid gå ind og finde det."
Bogholder Elin Enevoldsen, R+R Produktion og Randers + Radius