Der blæser nye digitale vinde hos ProLøn i Randers

Vores kunder er så glade for os, at vi synes, flere fortjener muligheden for at prøve at få lavet løn hos ProLøn.

Virksomhedens nye digitale strategi har til formål at understøtte budskabet om, at vi leverer ”løn med et menneskeligt ansigt” på udvalgte digitale kanaler.  Vores kunder sætter stor pris på, at vi leverer lønadministration med personlig kontakt i øjenhøjde med kunderne.

Det udbreder vi nu til også at omfatte de digitale kanaler. Vi ønsker at afspejle og kommunikere, at der er mennesker på begge sider af lønsedlen: medarbejderne i ProLøn og medarbejderne ved vores kunder.

Ny hjemmeside med fokus på kunderne

ProLøns digitale satsning retter sig både mod eksisterende og potentielle kunder. Sidstnævnte skal på den ny hjemmeside (www.proloen.dk) motiveres til at trykke på knappen ’Bliv kunde’, dels ved at fordelene ved at skifte til ProLøn gøres tydelige, dels ved at lade nuværende kunder fortælle om deres personlige erfaringer med ProLøn.

 

”Jeg har aldrig før været i en virksomhed med så mange glade kunder, og derfor har det været oplagt at lade dem få en central plads på hjemmesiden”, fortæller direktør Finn Conradsen.

 

Nyt ”Lønbibliotek”

For at lette kundernes hverdag med deres lønadministration, introduceres et nyt ”Lønbibliotek” på hjemmesiden, hvor alt det løntunge indhold gøres tilgængeligt. I dag er selve lønberegningen det mindste problem. Nye regler om indberetninger til fx det offentlige, pensionsselskaber, ATP og eIndkomst stiller arbejdsgiverne overfor store udfordringer, som kan være svære at håndtere. Med ”Lønbiblioteket” vil kunderne bl.a. kunne finde nyttige videovejledninger, branchespecifikke lønhåndbøger og relevante blanketter. Tiltag, der skal gøre kundens lønadministration nemmere og mere overskuelig, så tiden kan bruges på den primære forretning, hvor pengene tjenes.

Sociale medier som den nye kundesupport

Som et led i den nye digitale strategi, vil ProLøn fremover være at finde på udvalgte sociale medier. Det drejer sig om Facebook, LinkedIn og YouTube. De tre sociale medier har hver deres rolle i den nye digitale strategi, men skal først og fremmest videreføre og understøtte den gode personlige service og ånden i ProLøn. På hjemmesiden er lønfagligheden i top fx opslag med vigtige deadlines, takstændringer og masser af lønrelevant indhold. På de sociale medier bliver budskaberne anderledes.

På LinkedIn vil vi sammen med vores it-partnere kommunikere om relevante emner, det kan være en artikel om løn og timeregistrering eller et indslag om et kommende seminar.

Med YouTube udvider vi vores åbningstid, idet vores kunder nu døgnet rundt har adgang til lønfaglige videoer, der viser, hvordan man nemt og effektivt bruger vores internetbaserede lønindberetning. En stor hjælp for den lille håndværksmester, som måske bruger weekenden eller aftenen til at lave løn til medarbejderne.

På Facebook skal det være lidt sjovere og mere uhøjtideligt. Det kan være billeder og videoer om livet ”behind-the-scenes” i ProLøn, og det kan være konkurrencer med mere. Alt sammen noget, der understøtter budskabet om, at vi laver løn med et menneskeligt ansigt og møder vores kunder i øjenhøjde.

Bliv skarp til lønindberetning - følg os her:

ProLøn på Linkedin    ProLøn på Youtube

Lad dine venner blive kloge på løn

Nem og enkel lønadministration

Øvrige nyheder

  • Forrige side
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Næste side
copyright by proløn © 2024