Måske virker det overvældende. Det er hvert fald et stort skridt. Din første medarbejder.
Men det kan blive helt nødvendigt. Måske har du ikke længere tid til alle dine opgaver, eller måske begynder du at mangle kompetencer, som andre sidder inde med. Er du klar?

Når du som iværksætter skal have en ny medarbejder, skal du stille dig selv nogle spørgsmål:
Er du registreret som arbejdsgiver? Er der penge nok til en fastansættelse? Hvordan vil du håndtere administration?

De to første spørgsmål får du ret nemt svar på. Med administration er det måske lidt anderledes.

For hvordan laver man egentlig løn? Hvordan udbetaler man feriepenge? Og hvad med det der Skat?

Desuden findes der utallige lønsystemer på markedet. Og det kan være svært at vide, hvad du netop har brug for, hvis du ikke har prøvet det før.

 

Et råd fra iværksætter til iværksætter

Vi har hevet fat i Regin Jensen, der er stifter og indehaver af det digitale marketingbureau Nioba. Som kunde hos ProLøn kan han fortælle, hvad en iværksætter har brug for.

– Bruger du ProLøn, skal du bruge supporten fuldt ud. Skriv, ring, få dem til at sige, hvad du skal gøre. Så får du det rigtige svar. Du behøver ikke først ringe, når det er gået galt. Lønkonsulenterne ved, hvad de taler om.

Med en god support kommer du altså langt. Professionelle lønkonsulenter har helt styr på, hvordan du opretter nye medarbejdere og udbetaler den rigtige løn til den rigtige deadline.

Er du nysgerrig på, hvordan du kommer godt fra start med nye medarbejdere?

Nye startups får lige nu lov at køre løn gratis.

Kontakt ProLøn her eller hør nærmere på tlf. 87 10 19 30 eller [email protected]

Lad dine venner blive kloge på løn

Nem og enkel lønadministration

Øvrige indlæg

  • Forrige side
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Næste side
copyright by proløn © 2021