Når krisen kradser, og hverdagen bliver vendt på hovedet, sker der flere ting. Vi står sammen. Finder nye løsninger. Og søger mod en sikker havn. Som en stor organisation og et af Danmarks førende lønsystemer har vi en vigtig opgave: at være et trygt og sikkert holdepunkt for vores kunder.
Netop derfor har vi lanceret vores egen hjælpepakke til nye kunder. Den giver mulighed for at udskyde betalingen for lønkørsler til december. På denne måde kan nye kunder fokusere endnu mere på at holde hovedet oven vande i den svære tid. Vi ved nemlig godt, at mange virksomheder står med en økonomisk udfordring lige nu. Derfor kan vi bringe vores viden og finansielle styrke i spil ved at række hånden ud. Vi vil nemlig også gerne yde vores bidrag til at bringe samfundet på ret køl igen.
Hos ProLøn er vi ikke bare et it-system. Vi har også en dyb viden inhouse med stærke lønkonsulenter, som ved, hvad der er op og ned i den aktuelle lovgivning på området. Midt i en Corona tid er det især vigtigt for vores kunder. De kan altid ringe og få et gratis råd og dermed blive klædt bedst muligt på til den nye hverdag med Corona. På denne måde får vores kunder en total-løsning: et stærkt lønsystem og fri adgang til rådgivning om løn og lovgivning.
Finn Conradsen
Adm. Direktør, ProLøn
Øvrige indlæg
resultater matcher din søgning
-
17. september 2021
Arena Randers om ProLøns kursus: Topprofessionel undervisning!
-
17. august 2021
Sådan kommer du nemt i gang med din digitale rejse
-
17. august 2021
En samlet digital løsning til “alt det kedelige”
-
29. juli 2021
Sådan arbejder du mere effektivt
-
21. juli 2021
Bliv klædt på til dit lønarbejde
-
7. juli 2021
Iværksætter, få bugt med budgettet som ny virksomhed
-
8. februar 2021
Et anderledes år er gået
-
22. december 2020
DTL Danske Vognmænd er ny branche hos ProLøn
-
21. december 2020
ProLøn kan meget mere – vi kan lave løn på Grønland
- Forrige side
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Næste side