Når krisen kradser, og hverdagen bliver vendt på hovedet, sker der flere ting. Vi står sammen. Finder nye løsninger. Og søger mod en sikker havn. Som en stor organisation og et af Danmarks førende lønsystemer har vi en vigtig opgave: at være et trygt og sikkert holdepunkt for vores kunder.
Netop derfor har vi lanceret vores egen hjælpepakke til nye kunder. Den giver mulighed for at udskyde betalingen for lønkørsler til december. På denne måde kan nye kunder fokusere endnu mere på at holde hovedet oven vande i den svære tid. Vi ved nemlig godt, at mange virksomheder står med en økonomisk udfordring lige nu. Derfor kan vi bringe vores viden og finansielle styrke i spil ved at række hånden ud. Vi vil nemlig også gerne yde vores bidrag til at bringe samfundet på ret køl igen.
Hos ProLøn er vi ikke bare et it-system. Vi har også en dyb viden inhouse med stærke lønkonsulenter, som ved, hvad der er op og ned i den aktuelle lovgivning på området. Midt i en Corona tid er det især vigtigt for vores kunder. De kan altid ringe og få et gratis råd og dermed blive klædt bedst muligt på til den nye hverdag med Corona. På denne måde får vores kunder en total-løsning: et stærkt lønsystem og fri adgang til rådgivning om løn og lovgivning.
Finn Conradsen
Adm. Direktør, ProLøn
Øvrige indlæg
resultater matcher din søgning
-
22. december 2020
DTL Danske Vognmænd er ny branche hos ProLøn
-
21. december 2020
ProLøn kan meget mere – vi kan lave løn på Grønland
-
15. december 2020
GLS-A anbefaler alle i branchen at benytte ProLøns lønsystem
-
19. november 2020
Kræver enkle ansættelser besværlige lønsystemer?
-
2. november 2020
ProLøn og Multi:IT hjælper Transportbranchen
-
28. oktober 2020
E-Komplet og ProLøn – Perfekt match for håndværkerbranchen
-
16. oktober 2020
Gør du dine medarbejdere klogere?
-
7. oktober 2020
Udnytter du dit netværk optimalt?
-
16. juni 2020
Hvordan taler dine systemer sammen?
- Forrige side
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Næste side